Tuesday 11 October 2011

RianG riA citRa WarNA seloNoknyeeee..... :)

         Salam satu TDI... Pada 8/10/11 gotong royong riang ria citra warna telah dianjurkan oleh pihak JKKK TDI. Seramai 107 orang pelajar terlibat dalam program ini termasuk mahasiswa dan mahasiswi Kolej Kediaman TDI. Pihak warden juga terlibat sama dalam menjayakan program tersebut.


        Pada jam 8.15 pagi semua pelajar diarahkan berkumpul di hadapan kolej kediaman untuk melakukan warming up. Warming up diketuai oleh ketua blok masing-masing. Selepas itu pelajar dibahagikan kepada tiga bahagian, iaitu membersihkan blok,kafe, dan stor berdekatan wakaf. Semasa pembahagian blok, para pelajar diarahkan mengupdatekan ruangan board TDI, melaporkan suis-suis yang rosak dan kelengkapan-kelengkapan lain yang rosak. Pelajar juga diarah membersihkan aras bawah blok masing-masing. Semasa kerja-kerja pembersihan sedang dijalankan, beberapa keping gambar sempat dirakam untuk tatapan warga Kolej Kediaman TDI.






















                                               


         


      Selesai membersihkan kolej kediaman para pelajar dihidangkan dengan jamuan ringkas Program tamat pada jam 12 tengahari. Sekian terima kasih......